جریان مؤمن در خطرها زودتر از همه به حمایت از دولت برمی‌خیزند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی در نطق میان‌دستور:

جریان مؤمن در خطرها زودتر از همه به حمایت از دولت برمی‌خیزند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به هشدار رهبری نسبت به کنار نهادن نیروهای مؤمن تحت شعار اعتدال گفت: جریان مؤمن در خطرها زودتر از همه سینه سپر می‌کنند و به حمایت از دولت برمی‌خیزند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه) در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی گفت: مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان مخاطب سخنان رهبر معظم انقلاب هستند و بازخوانی رهنمودهای این علمدار بصیرت یک ضرورت است

http://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/269637_5292.jpg

وی تصریح کرد: اوضاع نشان می‌دهد در مقطعی حساس و پیچ تاریخی قرار داریم در نتیجه باید قوی باشیم و عناصر قدرت اعم از روحیه، امید، کار و تلاش، شناخت رخنه‌های امنیتی و فرهنگی را بشناسیم.

خسروی‌سهل‌آبادی با تأکید بر وظیفه مسئولان جهت ممانعت از رخنه‌های فرهنگی با توسل به مدیریت جهادی و بصیرت گفت: دشمن از دشمنی دست برنمی‌دارد و حتی یک روز را در کارنامه استکبار مبتنی بر خیرخواهی برای نظام اسلامی نمی‌دانیم.

وی تهدید و تطمیع و ایجاد خطا در دستگاه‌های محاسباتی مسئولان را پس از تحریم‌ها نقشه جدید دشمن برشمرد و اظهار کرد: باید با تمسک به ولایت اهل بیت(ع) از دام‌های تهدید در امان باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به اینکه حرکت علمی کشور آینده ما و اقتدار نظام اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: نقشه خطرناک دشمن توقف حرکت علمی کشور است.

وی با تأکید بر پیوند میان دانشگاه و مراکز تولید به عنوان یک اولویت گفت: برای آرامش در فضای علمی کشور باید دانشگاه‌ها از جولان گروه‌ها در امان باشند و تبدیل به باشگاه تفکرات احزاب نشوند.

خسروی‌سهل‌آبادی از تنظیم حرکت بر اساس اصول انقلاب به عنوان مهمترین تذکر خود نام برد و گفت: عمل به این تأکید رهبری و رسیدگی به حل مشکلات مردم ما را از حاشیه‌سازی‌ها برحذر می‌دارد.

وی با اشاره به هشدار رهبری نسبت به کنار نهادن نیروهای مؤمن تحت شعار اعتدال گفت: جریان مؤمن در خطرها زودتر از همه سینه سپر می‌کنند و به حمایت از دولت برمی‌خیزند.

نماینده مردم تربت حیدریه بی‌حرمتی به ساحت خوبان را مذموم دانست و در پایان نطق خود در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی بر متوقف ماندن قانون تقسیمات کشوری گفت: طبق قانون روستاهای بالای 4500 نفر جمعیت باید به شهر ارتقا یابند در حالی که بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه من که بعضا حتی بیش از 7 هزار نفر جمعیت نیز دارند از ارتقا به شهر بازمانده‌اند





تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 110156
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت